2012. gada 19. janv.

Adīts spilvens

Tā kā man ļoti patīk adīt, tad ceru, ka biežāk atcerēšos iemūžināt savus veikumus. Šobrīd meitiņu jau esmu apadījusi no visām pusēm, viņai ir gan cimdi, gan zeķes, gan džemperi, cepures un šalles. Arī citus ģimenes locekļus jau esmu apdāvinājusi. Bet diemžēl nevaru lielīties ar savu atmiņu, tāpēc lielākā daļa ir palikusi neiemūžināta, daudzas lietas jau ir pavalkātas vai prom. 


Mums bērnu dārzā bija nepieciešams spilvens. Tas domāts, cik saprotu, rīta aplim, kad visi sasēžas uz saviem spilveniem. Tapēc vajadzēja vidēja izmēra dekoratīvo spilvenu. Bija liels slinkums skriet pa veikaliem un meklēt kādu mīļu, skaistu un nedārgu spilvenu. 

Un tā kā mājās man jau bija lielās adatas, es tikai aizskrēju uz vietējo audumu veikalu, nopirku spilvena pamatu (nezinu kā pareizi tos sauc) un izraku savus dzijas pārpalikumus, no kuriem nekādi džemperi tāpat vairs nebūtu sanākuši. Uzadīju spilvendrānu no laikam 7 vai 8 dzijām, vairs precīzi neatceros. Diemžēl nesanāca iemūžināt procesu, bet izskatījās diezgan jautri, kā es ņēmos ar tām dzijām, visa gulta pilna ar spilgtiem un krāsainiem bumbuļiem. ;))

Tāds nu sanāca rezultāts. Meitiņai patika, cerams jums arī. ;)




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru