2011. gada 25. maijs

Aiz neko darīt

Kādu dienu sapratu, ka vannas istabā bagais bardaks valda, kā jau visā manā mazajā mājoklītī. Bet tur es vismaz redzēju, kā to nedaudz uzlabot. Sāku skatīties uz kastēm, kas man mājās jau ir un atradu pītu kasti, kuru izdomāju nedaudz uzskaistināt. Man vajadzēja viņu priekš dažādām skaitumlietām, kur visas smuki samest, lai nav pa plauktiem jārakājas. Viena tāda kaste man jau bija, taču sāka palikt par mazu priekš daudzajām ķemmēm, krēmiņiem un matu eļļiņām, kas tiek lietotas ikdienā... 

Tā nu man tapa šī groziņa auduma daļa. Tā kā šūt māku tik, cik pašmācības ceļā, tad katrs pat mazākais veiksmīgi pabeigtais šūšanas darbs man liekas īsts sasniegums. :)) Šis protams bija ļoti ātrs un vienkāršs - vienā sekundē radās ašā doma, nākamajā jau vilku audumus ārā no atvilktnēm un pēc mirklīša jau viss gatavs. Taču galvenais, ka atradu tik grandiozu audumu, ka lētā kaste kļuva par visnotaļ izsmalcinātu. ;)

Dzīvē tā izskatās daudz greznāka, jo audums ir kaut kas no zīda vai satīna sērijas, nezinu, neesmu speciālists audumu nosaukumos. Bet man radās doma, ka turpmāk pirkšu lētas kastes un uzšūšu tām iekšiņas no smukiem audumiem, un, ja vajag, var arī pašu kasti nokrāsot. Protams, tas nav nekāds jaunums, bet es agrāk neko tādu nebiju iedomājusies. Tāpēc prieks par katru atklājumu, kā visu apkārt izveidot smuku ar maksimāli maziem līdzekļiem. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru